کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738546920 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316533 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حذف صفحه کلید و ماوس رایانه بافناوری جدید

يك شركت فناوري نوپا در حال آماده‌ شدن براي نمايش جديدترين فناوري در كنترل حركتي است كه درك جهان را از صنعت با فراز و نشيبهاي آن تغيير مي‌دهد.
به گزارش سافت گذر به نقل ازافکارنیوز؛ اين فناوري موسوم به «جهش» (Leap) از اندازه كوچكي برخوردار بوده اما به كاربران اجازه خواهد داد تا با حركت يك انگشت بر روي موارد روي نمايشگر رايانه حركت كرده و حتي يادداشتهاي دست‌نويس ايجاد كرده يا يك مدرك رسمي را در هوا امضا كنند.

اين فناوري كه توسط شركت آمريكايي «Leap Motion» توليد شده، با فناوري مشابه با كينكت ايكس‌باكس مايكروسافت كار كرده اما از دقت بسيار بيشتري برخوردار است.

علاوه بر آن فناوري جهش نياز به استفاده از صفحه كليد و ماوس را از بين مي‌برد.

به گفته سازندگان، اين دستگاه قادر به پيگيري و تقليد از حركات دست با دقت بالاست كه به ادعاي آنها ۲۰۰ بار دقيقتر از تمام دستگاههاي موجود است.

همچنين اين محققان بر اين باورند كه جهان را با اين ابداع جديد خود كه به داستانهاي علمي و تخيلي واقعيت بخشيده، تغيير مي‌دهند.

اين دستگاه كه به اندازه يك فلش درايو است به لپ‌تاپ با رايانه روميزي متصل شده و به نصب نرم‌افزار خود مي‌پردازد. در مرحله بعدي تنها يك حركت موجي دست براي تنظيم كاربر با برنامه مورد نياز خواهد بود.

فيلم هاي نمايشي نشان داده‌اند كه جهش همچنين با ابزارهايي مانند مداد نيز كار مي‌كند.

براي اولين بار مي‌توان با حركات طبيعي دست و انگشت به كنترل رايانه بصورت سه‌بعدي پرداخت و جالبتر اينكه به گفته سازندگان اين فناوري تنها به رايانه محدود نخواهد بود.

نرم‌افزار هسته اين نوآوري به حد كافي براي قرار گرفتن در طيف وسيعي از دستگاههاي از جمله تلفن همراه هوشمند، تبلت، خودروها و حتي يخچال‌ها تطبيق‌پذير است.

وظايف محاسبات پايه مانند هدايت يك سيستم عامل يا جست‌وجو در صفحات وب، طراحي مجازي پايه در شكل دو بعدي و سه بعدي، امضاي يك مدرك ديجيتال با نوشتن در هوا، هدايت سيستم هاي تجسم داده سه بعدي مقياس بالا، ساخت و كار بر روي نمونه‌هاي سه‌بعدي مانند خانه و خودرو و انجام بازي هاي رايانه‌‌يي از ويژگي هاي جهش است.

به گفته سازندگان در وب‌سايت اين شركت، انتظار مي‌رود اين فناوري با قيمت تقريبي ۷۰ دلار تا اواخر سال جاري يا اوايل ۲۰۱۳ وارد بازار شود.



فناوري جديد كنترل حركتي با قابليت حذف صفحه كليد و ماوس رايانه



فناوري جديد كنترل حركتي با قابليت حذف صفحه كليد و ماوس رايانه
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9296 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: afkarnews.ir تاریخ خبر: 1391/03/07 تعداد مشاهده: 1612
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر